ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Марина |
23.5.2005, 17:11
Сообщение
#1
|
Гость |
вот ссылки с диагностикой и полезной инфой
http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i23.php http://www.scorpion-team.ru/ коды ошибок Файл http://kadett-club.ru/forum/index.php?act=...ype=post&id=377 http://www.opelmoscow.ru/opelfaqi.htm Кода Ecotronic E18NVR Код поломки-Опис датчика-Причина поломки 12-Початок діагностики 14-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто низька напруга 15-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто висока напруга 19-Індуктивний імпульсний датчик-Помилковий сигнал кількості оборотів 21-Потенціометр дросельної заслінки-Надто низька напруга 22-Потенціометр дросельної заслінки-Надто висока напруга 36-Датчик октанового числа-Неправильне октанове число 42-Ступінь передачі запалення в механізмі керування-Надто високий рівень струму 48-Акумуляторна батарея-Надто низька напруга 49-Акумуляторна батарея-Надто висока напруга 53-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто низька напруга 54-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто висока напруга 55-Механізм керування-Несправність механізму керування 56-Регулятор дроселя-Надто високий рівень струму 57-Регулятор дроселя-Надто низький рівень струму 58-Кодування СО холостого ходу-Надто низька напруга 59-Механізм дросельної заслінки-Швидкість відкриття(надто повільне відкриття) 61-Механізм дросельної заслінки-Швидкість закриття(надто повільне закриття) 62-Механізм дросельної заслінки, вентиль подачі повітря-Поломка повітряного вентиля 63-Механізм дросельної заслінки, вентиль евакуації-Поломка вентиля евакуації 75-Механізм керування трансмісією,комплект кабелю-Надто низька напруга 76-Прилад управління ”Екотронік”-Сталий контроль обертаючого моменту |
Vano $ |
26.3.2010, 0:03
Сообщение
#2
|
Новичок Группа: Пользователи Сообщений: 17 Регистрация: 23.3.2010 Из: Саратовская обл. Красный Кут Пользователь №: 8 615 Имя: Иван Авто: опель кадетт 3х дверка (хетчбек),двигла с16nz Пол:мужской |
Cepgi03 помнишь писал в теме про неустойчивую работу двигателя. у меня вылазили ошибки 33 и 34??? сейчас только дошло сделать ресет мозгу... . так вот после скидывания клеммы ошибок то нету!!!
а те ошибки видимо выползали когда я скидывал фишку с датчика разряжения... и снимал трубочку. ошибок нет, машина тупит не детски. где искать правду??? работает так нормально потом срясь и как будто на секунду пропадает зажигание... мозг сразу обороты добавляет, выравнивает. и потом опять так же, а если подряд такая хрень то двиг глохнет. на ходу дёргаеться, только когда тапку в пол то прет нормально. может конечно я опять не по теме, если что сорри за оффтоп. помогите пожалуйста, весна на дворе а я как лох на дерганной машине столько девочек упустил из-за форсунки может быть??? Сообщение отредактировал Vano $ - 26.3.2010, 14:08 |
Текстовая версия | Сейчас: 11.1.2025, 17:04 |