ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Марина |
23.5.2005, 17:11
Сообщение
#1
|
Гость |
вот ссылки с диагностикой и полезной инфой
http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i23.php http://www.scorpion-team.ru/ коды ошибок Файл http://kadett-club.ru/forum/index.php?act=...ype=post&id=377 http://www.opelmoscow.ru/opelfaqi.htm Кода Ecotronic E18NVR Код поломки-Опис датчика-Причина поломки 12-Початок діагностики 14-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто низька напруга 15-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто висока напруга 19-Індуктивний імпульсний датчик-Помилковий сигнал кількості оборотів 21-Потенціометр дросельної заслінки-Надто низька напруга 22-Потенціометр дросельної заслінки-Надто висока напруга 36-Датчик октанового числа-Неправильне октанове число 42-Ступінь передачі запалення в механізмі керування-Надто високий рівень струму 48-Акумуляторна батарея-Надто низька напруга 49-Акумуляторна батарея-Надто висока напруга 53-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто низька напруга 54-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто висока напруга 55-Механізм керування-Несправність механізму керування 56-Регулятор дроселя-Надто високий рівень струму 57-Регулятор дроселя-Надто низький рівень струму 58-Кодування СО холостого ходу-Надто низька напруга 59-Механізм дросельної заслінки-Швидкість відкриття(надто повільне відкриття) 61-Механізм дросельної заслінки-Швидкість закриття(надто повільне закриття) 62-Механізм дросельної заслінки, вентиль подачі повітря-Поломка повітряного вентиля 63-Механізм дросельної заслінки, вентиль евакуації-Поломка вентиля евакуації 75-Механізм керування трансмісією,комплект кабелю-Надто низька напруга 76-Прилад управління ”Екотронік”-Сталий контроль обертаючого моменту |
ApTyp4uK |
10.10.2010, 6:48
Сообщение
#2
|
Пользователь Группа: Пользователи Сообщений: 467 Регистрация: 29.10.2008 Из: Респ.Башкортостан,гор. Уфа Пользователь №: 6 731 Авто: Opel VECTRA A GT 5door Hatchback! Пол:мужской |
всем привет еще раз.в уфе никто не может разоб ратся с моим мотором.уже почти все датчики и мозги пробывал менять. мотор с16нз. свечи не залитые не черные. значит лямбда работает?. кароче расход по трассе выходит где то под 15-17 в городе абсалютно так же.тоесть неважно еду я 90 или 160 расход одинаковые.причем датчик бенза не врет ибо уже глох пару раз.заливаю 15 литров.еду по траасе 90-100 км.ч проезжаю на 15 литров 75-85 км по трассе.заезжаю в город не доезжай домой машина глохнет и бак пустой.в итоге проехал 91 км на 15 литров эт норм?
холостые идиальные разгонятся тоже плавно! Сообщение отредактировал ApTyp4uK - 10.10.2010, 6:49 -------------------- http://www.drive2.ru/users/b001tb102rus/ Я на драйве.
Opel VECTRA A GT 1990 5ex Door Hatchback. 2.0 в ПРОЦЕССЕ ПОСТРОЙКИ,.... |
Текстовая версия | Сейчас: 24.12.2024, 4:02 |