![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Марина |
![]()
Сообщение
#1
|
Гость ![]() |
вот ссылки с диагностикой и полезной инфой
http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i23.php http://www.scorpion-team.ru/ коды ошибок Файл http://kadett-club.ru/forum/index.php?act=...ype=post&id=377 http://www.opelmoscow.ru/opelfaqi.htm Кода Ecotronic E18NVR Код поломки-Опис датчика-Причина поломки 12-Початок діагностики 14-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто низька напруга 15-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто висока напруга 19-Індуктивний імпульсний датчик-Помилковий сигнал кількості оборотів 21-Потенціометр дросельної заслінки-Надто низька напруга 22-Потенціометр дросельної заслінки-Надто висока напруга 36-Датчик октанового числа-Неправильне октанове число 42-Ступінь передачі запалення в механізмі керування-Надто високий рівень струму 48-Акумуляторна батарея-Надто низька напруга 49-Акумуляторна батарея-Надто висока напруга 53-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто низька напруга 54-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто висока напруга 55-Механізм керування-Несправність механізму керування 56-Регулятор дроселя-Надто високий рівень струму 57-Регулятор дроселя-Надто низький рівень струму 58-Кодування СО холостого ходу-Надто низька напруга 59-Механізм дросельної заслінки-Швидкість відкриття(надто повільне відкриття) 61-Механізм дросельної заслінки-Швидкість закриття(надто повільне закриття) 62-Механізм дросельної заслінки, вентиль подачі повітря-Поломка повітряного вентиля 63-Механізм дросельної заслінки, вентиль евакуації-Поломка вентиля евакуації 75-Механізм керування трансмісією,комплект кабелю-Надто низька напруга 76-Прилад управління ”Екотронік”-Сталий контроль обертаючого моменту |
![]() ![]() |
dead |
![]()
Сообщение
#2
|
![]() Пользователь ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 553 Регистрация: 5.10.2010 Из: Карелия, Кондопога Пользователь №: 9 445 Имя: Евгений Авто: Kadett E C1.6NZ (хетч 5d) Пол:мужской ![]() |
Попробуйте заводить мотор в морозы с эфиром. Один человек крутит стартер ключом зажигания, другой с баллончика брызжет в приемную трубу карбюратора. ![]() Угу а потом перегородки с поршней в поддоне искать да? ![]() Сегодня по термометру минус три, и что уже стало обыденным мотор не запустить. Запускаю сейчас таким способом, включаю зажигание и лезу под капот к форсунке, у меня заготовлена фишка под форсунку и провода до АКБ, дак вот подключаю провода к форсунке и тыкаю их на АКБ раза три-четыре чтоб форсунка плеснула бензину в коллектор потом снимаю свои провода и подключаю обратно форсунку к косе и вуаля мотор запускается с первого крутка. Походу проблема в нехватке бензина. давление топлива в норме и держится довольно долго. склабывается впечатление что когда крутишь стартером форсунка не брызгает, а брызгает только когда стартер выключен (мотор запущен моим способом). -------------------- |
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12.6.2025, 0:21 |