![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Марина |
![]()
Сообщение
#1
|
Гость ![]() |
вот ссылки с диагностикой и полезной инфой
http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i23.php http://www.scorpion-team.ru/ коды ошибок Файл http://kadett-club.ru/forum/index.php?act=...ype=post&id=377 http://www.opelmoscow.ru/opelfaqi.htm Кода Ecotronic E18NVR Код поломки-Опис датчика-Причина поломки 12-Початок діагностики 14-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто низька напруга 15-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто висока напруга 19-Індуктивний імпульсний датчик-Помилковий сигнал кількості оборотів 21-Потенціометр дросельної заслінки-Надто низька напруга 22-Потенціометр дросельної заслінки-Надто висока напруга 36-Датчик октанового числа-Неправильне октанове число 42-Ступінь передачі запалення в механізмі керування-Надто високий рівень струму 48-Акумуляторна батарея-Надто низька напруга 49-Акумуляторна батарея-Надто висока напруга 53-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто низька напруга 54-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто висока напруга 55-Механізм керування-Несправність механізму керування 56-Регулятор дроселя-Надто високий рівень струму 57-Регулятор дроселя-Надто низький рівень струму 58-Кодування СО холостого ходу-Надто низька напруга 59-Механізм дросельної заслінки-Швидкість відкриття(надто повільне відкриття) 61-Механізм дросельної заслінки-Швидкість закриття(надто повільне закриття) 62-Механізм дросельної заслінки, вентиль подачі повітря-Поломка повітряного вентиля 63-Механізм дросельної заслінки, вентиль евакуації-Поломка вентиля евакуації 75-Механізм керування трансмісією,комплект кабелю-Надто низька напруга 76-Прилад управління ”Екотронік”-Сталий контроль обертаючого моменту |
![]() ![]() |
sever525 |
![]()
Сообщение
#2
|
Новичок Группа: Пользователи Сообщений: 17 Регистрация: 11.10.2011 Из: Невинномысск Пользователь №: 11 482 Имя: Александр Авто: Kadett E CC, дв. C16NZ, 1989 г.в. Пол:мужской ![]() |
""""Походу проблема в нехватке бензина. давление топлива в норме и держится довольно долго. склабывается впечатление что когда крутишь стартером форсунка не брызгает, а брызгает только когда стартер выключен (мотор запущен моим способом)."""""
Нехватку бензина в монике, когда морозы, может давать неисправный датчик температуры охлаждающей жидкости (у него изменено сопротивление), вторая причина - засоренный шлаковыми смолами или серой сам моник, он не дает должного впрыска, т.е. смесь получается бедной вместо того чтобы она была переобогащенной в момент пуска. Попробуйте заменить датчик температуры ОЖ (ВАЗ 2112, LUZAR подходит штекер дополнительно надо ставить от ВАЗ -2112) и промыть моник аэрозолью для промывки карбюратора (США). -------------------- |
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 9.6.2025, 21:58 |