ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Марина |
23.5.2005, 17:11
Сообщение
#1
|
Гость |
вот ссылки с диагностикой и полезной инфой
http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i23.php http://www.scorpion-team.ru/ коды ошибок Файл http://kadett-club.ru/forum/index.php?act=...ype=post&id=377 http://www.opelmoscow.ru/opelfaqi.htm Кода Ecotronic E18NVR Код поломки-Опис датчика-Причина поломки 12-Початок діагностики 14-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто низька напруга 15-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто висока напруга 19-Індуктивний імпульсний датчик-Помилковий сигнал кількості оборотів 21-Потенціометр дросельної заслінки-Надто низька напруга 22-Потенціометр дросельної заслінки-Надто висока напруга 36-Датчик октанового числа-Неправильне октанове число 42-Ступінь передачі запалення в механізмі керування-Надто високий рівень струму 48-Акумуляторна батарея-Надто низька напруга 49-Акумуляторна батарея-Надто висока напруга 53-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто низька напруга 54-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто висока напруга 55-Механізм керування-Несправність механізму керування 56-Регулятор дроселя-Надто високий рівень струму 57-Регулятор дроселя-Надто низький рівень струму 58-Кодування СО холостого ходу-Надто низька напруга 59-Механізм дросельної заслінки-Швидкість відкриття(надто повільне відкриття) 61-Механізм дросельної заслінки-Швидкість закриття(надто повільне закриття) 62-Механізм дросельної заслінки, вентиль подачі повітря-Поломка повітряного вентиля 63-Механізм дросельної заслінки, вентиль евакуації-Поломка вентиля евакуації 75-Механізм керування трансмісією,комплект кабелю-Надто низька напруга 76-Прилад управління ”Екотронік”-Сталий контроль обертаючого моменту |
Pahan |
25.10.2006, 19:22
Сообщение
#2
|
Новичок Группа: Пользователи Сообщений: 9 Регистрация: 14.5.2006 Пользователь №: 2 395 Пол:мужской |
Ребята помогайте код ошибок 39 и 56.Мотор C16NZ не могу найти расшифровку.Короче она холодная едет,горячая нет(почти),что бы тронуться надо мотр разгонять так что поршня чуть ли не вылетают.На холостых работает нормально.Под нагрузкой как будто 2-3 цилиндра отключаются.И это происходит время от времени.
Сообщение отредактировал Pahan - 25.10.2006, 21:43 -------------------- KADETT
|
Текстовая версия | Сейчас: 24.11.2024, 19:17 |