ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
ДИАГНОСТИКА, Коды ошибок |
Марина |
23.5.2005, 17:11
Сообщение
#1
|
Гость |
вот ссылки с диагностикой и полезной инфой
http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i23.php http://www.scorpion-team.ru/ коды ошибок Файл http://kadett-club.ru/forum/index.php?act=...ype=post&id=377 http://www.opelmoscow.ru/opelfaqi.htm Кода Ecotronic E18NVR Код поломки-Опис датчика-Причина поломки 12-Початок діагностики 14-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто низька напруга 15-Сенсор температури охолоджуючої рідини-Надто висока напруга 19-Індуктивний імпульсний датчик-Помилковий сигнал кількості оборотів 21-Потенціометр дросельної заслінки-Надто низька напруга 22-Потенціометр дросельної заслінки-Надто висока напруга 36-Датчик октанового числа-Неправильне октанове число 42-Ступінь передачі запалення в механізмі керування-Надто високий рівень струму 48-Акумуляторна батарея-Надто низька напруга 49-Акумуляторна батарея-Надто висока напруга 53-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто низька напруга 54-Потенціометр,механізм дросельної заслінки-Надто висока напруга 55-Механізм керування-Несправність механізму керування 56-Регулятор дроселя-Надто високий рівень струму 57-Регулятор дроселя-Надто низький рівень струму 58-Кодування СО холостого ходу-Надто низька напруга 59-Механізм дросельної заслінки-Швидкість відкриття(надто повільне відкриття) 61-Механізм дросельної заслінки-Швидкість закриття(надто повільне закриття) 62-Механізм дросельної заслінки, вентиль подачі повітря-Поломка повітряного вентиля 63-Механізм дросельної заслінки, вентиль евакуації-Поломка вентиля евакуації 75-Механізм керування трансмісією,комплект кабелю-Надто низька напруга 76-Прилад управління ”Екотронік”-Сталий контроль обертаючого моменту |
Грифель |
25.4.2007, 11:06
Сообщение
#2
|
Пользователь Группа: Пользователи Сообщений: 943 Регистрация: 22.3.2007 Из: Питер. Гражданка. Пользователь №: 3 935 Имя: Гриша Авто: Mazda 6 2004 г/в 2.0 автомат Пол:мужской |
Блин - до этого была только ошибка 44 ("Выход за границы режима "Closed loop" в цепи обратной связи контроллера из-за излишнего обеднения горючей смеси"), а теперь еще и 13 добавилась ("Выход за границы режима "Closed loop" в цепи обратной связи контроллера из-за неверного сигнала с Лямбда-зонда").
Что менять-то надо все-таки? И как найти истинную причину? Что делать??? -------------------- Мой новый телефон все кому надо уже записали ))
|
adnull |
25.4.2007, 11:40
Сообщение
#3
|
Ветеран Группа: Главные администраторы Сообщений: 2 133 Регистрация: 17.10.2006 Из: Питер, м. Большевикофф Пользователь №: 2 776 Имя: Александр Авто: Nissan Primera P11, GA16DE Пол:мужской |
Блин - до этого была только ошибка 44 ("Выход за границы режима "Closed loop" в цепи обратной связи контроллера из-за излишнего обеднения горючей смеси"), а теперь еще и 13 добавилась ("Выход за границы режима "Closed loop" в цепи обратной связи контроллера из-за неверного сигнала с Лямбда-зонда"). Что менять-то надо все-таки? И как найти истинную причину? Что делать??? И тут появляюсь я! И говорю - проверяй лямбда зонд. Или поменяй его, как сделал я, когда у меня была 13 ошибка и НЕМЕРЯННЫЙ расход. Кстати, тут выяснилось, что 44-я ошибка вроде говорит о неисправности лямбды, но у кого то замена ничего не дала. Подробнее можно (непомню, кто менял)? -------------------- |
Текстовая версия | Сейчас: 24.11.2024, 19:30 |